Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Narzędzia osobiste
Jesteś w: Start Rozwiązania Producenci Trend Micro Bezpieczeństwo danych
 

Bezpieczeństwo danych

Dane prywatne i własność intelektualna są w sieci chronione przez wiele różnych rozwiązań i modułów, które je szyfrują, kontrolują i zabezpieczają. Zmniejsza to ryzyko uszkodzenia i utraty danych oraz nieuprawnionego dostępu do nich.

ZAPOBIEGANIE UTRACIE DANYCH


Ułatwia wykrywanie i monitorowanie własności intelektualnej i danych poufnych oraz ich ochronę przed zagrożeniami wewnętrznymi, oprogramowaniem dokonującym kradzieży danych i atakami hakerów.

  • Data Loss Prevention to rozwiązanie zapobiegające utracie danych, działające w sieci i w punktach końcowych w połączeniu z mechanizmem nawigacji w przepływie pracy. Ułatwia identyfikację, śledzenie i ochronę kluczowych danych. Więcej o DLP w języku polskim.
  • Data Loss Prevention Modules — moduły zapobiegające utracie danych, które integrują się z rozwiązaniami OfficeScan, InterScan Messaging Security, ScanMail i PortalProtect.

SZYFROWANIE

Zapewnia bezpieczeństwo własności intelektualnej i danych bez względu na to, gdzie się znajdują — od punktu końcowego po chmurę.

  • SecureCloud™ oferuje efektywną i łatwą w użyciu usługę szyfrowania, która chroni dane przechowywane w chmurach publicznych, prywatnych i hybrydowych oraz w serwerach fizycznych i wirtualnych. Pobierz ulotkę.
  • Email Encryption zapewnia poufność wiadomości e-mail, upraszcza przestrzeganie przepisów i zmniejsza koszty zarządzania przez szyfrowanie z uwzględnieniem tożsamości przy bramie i w punktach końcowych.
  • Endpoint Encryption zapewnia pełne szyfrowanie danych znajdujących się na komputerach stacjonarnych i laptopach, w plikach i folderach oraz na nośnikach wymiennych, takich jak dyski CD i DVD i napędy USB.
    Pobierz ulotkę.

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania oraz wygody korzystania z jego mechanizmów. Dotyczy to celów: statystycznych (zbieranie informacji o odwiedzanych stronach, używanej przeglądarce, systemie operacyjnym); realizacji usług i funkcjonowania serwisu (utrzymywanie na serwerze tzw. "sesji" i odwołanie do wybranego języka po zalogowaniu się do serwisu); przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb. Zaznaczamy, że można określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w używanej przeglądarce. Zmiana ustawień może jednak uniemożliwić korzystanie z niektórych elementów serwisu lub wprowadzić irytację związaną z koniecznością wielokrotnego wyboru trybu pracy. Jeżeli wyrażasz zgodę na umieszczenie „ciasteczek” w pamięci Twojej stacji roboczej kontynuuj używanie przeglądarki bez zmiany jej ustawień.
Dziękujemy

Zamknij