Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Narzędzia osobiste
Jesteś w: Start Rozwiązania Producenci HID Global (ActivIdentity) ActivID CMS
 

ActivID CMS

Pełne, elastyczne rozwiązanie zarządzania cyfrowym identyfikatorem użytkownika

ActivID™ CMS - Credential Management System (dawniej Card Management System) to kompletne i elastyczne rozwiązanie zarządzania wydawaniem oraz administrowaniem wymagane dla pomyślnego wprowadzenia karty inteligentnej w organizacji. ActivID CMS pozwala zarządzać kartą, jak również znajdującymi się na niej danymi, apletami, oraz cyfrowymi identyfikatorami wliczając certyfikaty PKI - przez cały cykl życia karty inteligentnej. ActivID CMS pozwala zminimalizować czas oraz koszty związane z wydawaniem oraz obsługą kart cyfrowej tożsamości stanowiąc idealną platformę zarządzania wielofunkcyjną przepustką oraz innymi opartymi na karcie inteligentnej identyfikatorami pracowników.

Zastosowanie takiego systemu pozwala znacznie uprościć a przede wszystkim usystematyzować procedury związane z wydawaniem kart pracownikom, zmianą ich zawartości, np. wygenerowaniem kolejnego certyfikatu. Bardzo ważne jest również zapewnienie obsługi sytuacji awaryjnych od prostych wymagających odblokowania PIN chroniącego kartę w przypadku jego zapomnienia do bardziej skomplikowanych jak konieczność wydania tymczasowej lub stałej karty zastępczej w przypadku zniszczenia, kradzieży lub zgubienia karty przez pracownika.

Wybrane funkcje:

  • integracja z systemami provisioningu użytkowników,
  • integracja z systemami uwierzytelniania m.in. w oparciu o hasło jednorazowe - 4TRESS AAA, ActivID Authentication ServerAppliance,
  • integracja ze sprzętowymi modułami kryptograficznymi - HSM (Hardware Security Module) znacznie podnosi bezpieczeństwo i zaufanie do systemu. Wspierane moduły HSM firm Gemalto (SafeNet) oraz Thales (nCipher) również znajdują się w ofercie firmy Clico, dzięki czemu stanowimy pojedynczy punkt dostawy oraz wsparcia.
  • "Key Escrow/Key Recovery" - umożliwia wydanie karty zastępczej dla użytkownika wraz z odtworzonym certyfikatem oraz kluczem prywatnym użytym wcześniej do szyfrowania danych, co pozwala na uzyskanie dostępu do zaszyfrowanych danych nawet po zgubieniu lub zniszczeniu karty (funkcja musi być obsługiwana przez wykorzystywany urząd certyfikacji CA).
  • specjalny portal dostępny dla posiadaczy kart inteligentnych umożliwiający im samodzielne przeprowadzanie operacji takich jak zmiana i odblokowanie PIN, żądanie karty zastępczej, a nawet aktualizowanie zawartości karty po wydaniu odpowiedniej dyspozycji zmiany profilu karty przez administratora. Pozwala to znacznie odciążyć dział HelpDesk z rutynowych czynności.

 

Więcej informacji:

 

Produkty uzupełniające:

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania oraz wygody korzystania z jego mechanizmów. Dotyczy to celów: statystycznych (zbieranie informacji o odwiedzanych stronach, używanej przeglądarce, systemie operacyjnym); realizacji usług i funkcjonowania serwisu (utrzymywanie na serwerze tzw. "sesji" i odwołanie do wybranego języka po zalogowaniu się do serwisu); przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb. Zaznaczamy, że można określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w używanej przeglądarce. Zmiana ustawień może jednak uniemożliwić korzystanie z niektórych elementów serwisu lub wprowadzić irytację związaną z koniecznością wielokrotnego wyboru trybu pracy. Jeżeli wyrażasz zgodę na umieszczenie „ciasteczek” w pamięci Twojej stacji roboczej kontynuuj używanie przeglądarki bez zmiany jej ustawień.
Dziękujemy

Zamknij